Πολιτική επιστροφών – Ακυρώσεων

Ακύρωση παραγγελίας

Εάν επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να πατήσετε «ακύρωση» και διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας.

Πολιτική επιστροφών

Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνετε ευχαριστημένοι από το μέγεθος ή το μοντέλο που παραγγείλατε, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Σε περίπτωση αλλαγής  ενός μη ελαττωματικού προϊόντος λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη,  μας αποστέλλει πίσω ο πελάτης το εν λόγω εμπόρευμα με την ACS courier και χρέωση της εταιρείας μας και αποστέλλουμε το νέο εμπόρευμα με χρέωση αποστολής  5,80 ευρώ. Σε περίπτωση λάθους από την εταιρεία μας δεν υπάρχει καμιά επιβάρυνση στα έξοδα αποστολής.  

Επιστροφές γίνονται δεκτές σύμφωνα με τα παρακάτω:

  • Το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση, δεν έχει φορεθεί και δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί οι ετικέτες του, οι εγγυήσεις του, η συσκευασία της εταιρείας και ότι άλλο συνοδεύεται με αυτό.
  • Οι επιστροφές των χρημάτων γίνονται εντός 15 ημερών από την παραλαβή και το έλεγχο του προϊόντος, από την εταιρεία μας, έπειτα από συνεννόηση, σε τραπεζικό λογαριασμό που θα δηλώσετε.
  • Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολόγιου η επιστροφή γίνεται αντίστοιχα με δελτίο αποστολής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολόγιου η επιστροφή γίνεται αντίστοιχα με δελτίο αποστολής. Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα γίνεται ακύρωση της συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής κάρτας (εντός 7ημέρου), διαφορετικά, τα χρήματα επιστρέφονται στο τραπεζικό λογαριασμό, όπου απαιτούνται: Ονοματεπώνυμο δικαιούχου και λογαριασμός IBAN.
  • Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν γίνει εντός 14 εργάσιμων ημερών ή δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις επιστροφής η εταιρεία ΛΙΟΝΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ DAZZ έχει κάθε δικαίωμα να μην κάνει δεκτή την επιστροφή.

Ελαττωματικό προϊόν

Στην περίπτωση που λάβετε ένα ελαττωματικό ή λάθος προϊόν η www.e-dazz.gr θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί. Θα πρέπει όμως να μας ενημερώσετε με e-mail στο info@corall.gr η τηλεφωνικά για να σας αποστείλουμε οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος καθώς και κωδικό επιστροφής. Εάν το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης.

Η www.corall.gr διαθέτει πολιτική εγγύησης σύμφωνα με τους όρους εγγύησης της επίσημης αντιπροσωπείας της κάθε εταιρείας.

Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά μπορεί να συμβεί από φυσιολογική φθορά, κακή χρήση και καταστροφή κατά την αφαίρεση των ετικετών.
Για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος είναι απαραίτητη η συμπλήρωση της σχετικής φόρμας Φ.Ε.Π. (φόρμα επιστροφής προϊόντος), η οποία βρίσκεται αναρτημένη στην ιστοσελίδα αποστολή προϊόντων.